مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:312023-08-18بين الملل

داستان یک مهاجرت پرخطر؛ از سوریه تا اروپا


پناهندگان سوری پول را که بیش از 6000 دلار برای هر نفر است نزد شخص ثالثی که اغلب از طریق یک صرافی پورسانت می گیرد، واریز می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران ، برای سوری های ناامید، یک پیام در پیام رسان واتس اپ با مضمون می خواهم به اروپا بروم می تواند تمام چیزی باشد که برای شروع یک سفر به لیبی و سپس در سراسر دریای مدیترانه نیاز دارند.

الجزیره در گزارشی درباره تقلای آوارگان سوری برای خروج از این کشور می نویسد: دوازده سال پس از درگیری که با سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز طرفداران دموکراسی در سوریه آغاز شد، سوری ها در تلاشند تا از جنگی که بیش از 500000 نفر را کشته، میلیون ها نفر را آواره کرده و قدرت های خارجی و گروه های مسلح را به خود جذب کرده است، فرار کنند.

بستگان و فعالان به خبرگزاری فرانسه گفتند که حداقل 141 سوری در میان 750 پناهجو بودند که گمان می رود سوار بر یک قایق بودند که از لیبی به راه افتاد و در ماه ژوئن در سواحل یونان غرق شد.

خبرگزاری فرانسه با قاچاقچیان و پناهندگان سوری که از مسیر مرگبار لیبی و مدیترانه مرکزی - مرگبارترین مسیر مهاجرت جهان - برای مهاجرت استفاده می کنند مصاحبه کرد.

تقریباً همه از ترس خواستند نامشان فاش نشود.

هر ماه یک گروه یک قاچاقچی در استان درعا در جنوب سوریه از طریق واتس اپ به خبرگزاری فرانسه گفت: ما همه چیز را با تلفن نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان یک مهاجرت پرخطر؛ از سوریه تا اروپا

داستان یک مهاجرت پرخطر؛ از سوریه تا اروپا