مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:412023-08-01اقتصادي

مولدسازی راه برون رفت از تنگنای فعالیت های نیمه تمام عمرانی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه مولدسازی استان مرکزی اظهار کرد: لازمه اجرای طرح مولدسازی همکاری خوب و مناسب مدیران ادارات  است.

وی با بیان اینکه با اجرای درست طرح مولدسازی  می توان اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه های عمرانی را تامین و گره از طرح های عمرانی چندین ساله باز کرد، تصریح کرد: بهره برداری از ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی های دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان یک فرصت مغتنم است  که باید به درستی از این فرصت استفاده کرد.

  لازمه اجرای طرح مولدسازی همکاری خوب و مناسب مدیران ادارات  است   استاندار مرکزی گفت: بسیاری از املاک دولت بدون استفاده بوده و هیچ استفاده ای از آنها نمی شود که فروش این املاک و هزینه کرد درآمد ناشی از آن در بخش طرح های عمرانی می تواند به بهره وری بیشتر کمک کند.

مخلص الائمه تاکید کرد: مولدسازی مهم ترین راه برون رفت کشور از تنگنای سرمایه گذاری و فعالیت عمرانی است.

 تهیه لیست املاک مازاد دستگاه های اجرایی استان علی اکبر اسدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز از تهیه لیست املاک مازاد دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: درآمد ناشی از فروش این اموال صرف  پروژه های اثرگذار و اولویت دار نیمه تمام عمرانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی راه برون رفت از تنگنای فعالیت های نیمه تمام عمرانی است

مولدسازی راه برون رفت از تنگنای فعالیت های نیمه تمام عمرانی است