مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-12سياسي

دستگاه های فرهنگی فارس نتوانسته اند در جامعه جریان سازی کنند


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: 46 دستگاه فرهنگی در استان فارس نتوانسته اند در حوزه جریان سازی فرهنگی اقدامات مؤثری انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص ارائه گزارش های دقیق و عملیاتی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ازاین رو انتظار می رود دستگاه های متولی حوزه فرهنگ نسبت به احصا مشکلات و برنامه ریزی برای حل آنها اقدام کرده تا بتوان گزارشی منطبق با واقعیت های فرهنگی و اجتماعی جامعه ارائه کرد.

امام جمعه شیراز افزود: بررسی های آماری گاهی دارای مشکل بوده و نتوانسته کامل و جامع باشد؛ ازاین رو می توان با گزارش های منطقی و مبتنی بر واقعیت مشکلات در این حوزه را برطرف نمود.

آیت الله دژکام با توجه به اینکه جامعه علمی دنیا روی آمار در بحث های سیاسی و اجتماعی تأکید دارند، گفت: در شورای فرهنگ عمومی تلاش بر این اصل است که به مرور آمارها را متقن و قابل اعتماد کرده تا بتوان در برنامه ریزی های کلان اجتماعی از آن استفاده کرد.

به گفته این مقام مسئول 46 دستگاه متولی برنامه ریزی های فرهنگی در استان فارس اند ازاین رو انتظار می رود که شاهد هم افزایی فعالیت های دستگاه های اجرایی در راستای احصا مشکلات، برنامه ریزی و حل مشکلات فرهنگی باشیم.

وی اضافه کرد: هم افزایی دستگاه های فرهنگی می تواند عاملی برای جریان سازی فرهنگی در جامعه شود این در حالی است که هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی فارس نتوانسته اند در جامعه جریان سازی کنند

دستگاه های فرهنگی فارس نتوانسته اند در جامعه جریان سازی کنند