مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-19ورزشي

پاسخ منطقی استقلال به حمله مدیرعامل پرسپولیس: بیایید متحد باشیم


آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، -  باشگاه استقلال طبق انتظار به اظهارات رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ در پی مصاحبه رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که اشاره های متعددی به باشگاه رقیب داشت، استقلال بیانیه ای صادر کرد و از مدیرعامل پرسپولیس خواست برای کم کردن فشار بازیکنان این تیم، توپ را به زمین استقلال پرتاب نکند! استقلال در این بیانیه برخلاف رویه سابق، پاسخی منطقی داد و از پرسپولیس خواست برای احقاق حقوق دو باشگاه با هم متحد شوند چراکه زخم های شان مشترک است.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است؛ رضا درویش، مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس که طی روزهای اخیر از سوی بازیکنان این تیم برای پرداخت مطالبات معوقه شان تحت فشار قرار گرفته است، برای خروج از این فشار در مصاحبه ای طولانی حمله های پراکنده ای به باشگاه استقلال داشته و این تفکر غلط را به هواداران فوتبال و طرفداران دو تیم القا کرده که باشگاه استقلال بیشتر از پرسپولیس مورد حمایت دولت، وزارت ورزش، سازمان خصوصی سازی و سایر نهادها واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ منطقی استقلال به حمله مدیرعامل پرسپولیس: بیایید متحد باشیم

پاسخ منطقی استقلال به حمله مدیرعامل پرسپولیس: بیایید متحد باشیم