مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-15سياسي

700 نیروی آموزش دیده همیار طبیعت در چهارمحال و بختیاری فعال است


شهرکرد_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر حدود 700 نیروی آموزش دیده همیار طبیعت در این استان فعال است.

- اصغر احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 700 نیروی آموزش دیده همیار طبیعت در این استان فعال است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین 12 انجمن دوست دار طبیعت یا سازمان مردم نهاد در سطح این استان با این اداره همکاری دارند.

احمدی با تاکید بر اینکه حوزه منابع طبیعی بسیار گسترده است و نمی توان فقط با نیروهای خودش، آن را اداره کرد بیان داشت: تشکل های مردم نهاد این استان از طرح مردمی کاشت یک میلیون درخت استقبال خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: تشکل های مردم نهاد از ثروت های ملی هستند، با کمک این تشکل ها ما همراه با مردم از عرصه های ملی و منابع طبیعی حفاظت و حراست می کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری مؤلفه تشکیل گروه ها و تشکل ها را استفاده از ظرفیت مردمی عنوان و خاطرنشان کرد: افرادی که در این گروه ها حضور دارند به صورت خودجوش در صحنه هایی که به وجودشان نیاز است حضور می یابند.

احمدی یادآور شد: تشکل های مردم نهاد نقش مؤثری در حفاظت از عرصه های ملی و استفاده اصولی از منابع طبیعی دارند، بنابراین این سازمان ها می توانند به طرق مختلف در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 نیروی آموزش دیده همیار طبیعت در چهارمحال و بختیاری فعال است

700 نیروی آموزش دیده همیار طبیعت در چهارمحال و بختیاری فعال است