مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-17سياسي

آزادگان، اسوه های استقامت، مایه افتخار و منشاء خیر هستند


استاندار خراسان شمالی، آزادگان را اسوه های استقامت، مایه افتخار و منشأ خیر دانست و گفت: آزادگان، افتخار تشیع، افتخار اسلام و همچنین موجب فخر بشریت و گنجینه های عزت اسلامی و غرور ملی هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی، آزادگان را اسوه های استقامت، مایه افتخار و منشأ خیر دانست و گفت: آزادگان، افتخار تشیع، افتخار اسلام و همچنین موجب فخر بشریت و گنجینه های عزت اسلامی و غرور ملی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حسین نژاد صبح امروز پنجشنبه 26 مرداد ماه در دیدار با جمعی از آزادگان سرافراز استان، ضمن تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان در غربت غریب اسارت، شلاق های یزیدیان زمانه را به جان خود خریدند و تا مرز شهادت رفتند و گاه همچون شهید محمد رضایی به شهادت رسیدند اما لحظه ای موجبات شادی و راحتی دشمن را فراهم نکردند، به امام و مقتدای خود وفادار ماندند و در ادامه راه امام علی ابن الحسین (ع) و حضرت زینب (س) ثابت قدم و استوار ایستادند.

وی تاکید کرد: آزادگان، افتخار ما، افتخار تشیع، افتخار اسلام و بلکه مایه فخر بشریت و گنجینه های عزت اسلامی و غرور ملی هستند که لازم است در جهادی دیگر، برهوت جهان تشنه معنویت را با تبیین معنویت دوران اسارت خود، سیراب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان، اسوه های استقامت، مایه افتخار و منشاء خیر هستند

آزادگان، اسوه های استقامت، مایه افتخار و منشاء خیر هستند