مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-20اقتصادي

اجرای 17 طرح آبرسانی در طارم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در راستای طرح عظیم جهاد آبرسانی، امسال 17 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان طارم از توابع استان زنجان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای 17 طرح آبرسانی در طارم جمعیتی افزون بر 12 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: از این 17 طرح، 6 طرح با مشارکت قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و شامل احداث شبکه توزیع آب، خط انتقال، احداث مخزن و حفر و تجهیز چاه است.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء زیرساخت های آبرسانی در این شهرستان نیز گفت: احداث قنات آب شرب شهر آببر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال، پروژه ترمیم مخزن و احداث خط انتقال شمالی شهر آببر به طول 600 متر با اعتبار 23 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

جزء قاسمی به اجرای طرح های آبرسانی روستایی در شهرستان طارم نیز پرداخته و بیان داشت: تامین آب شرب روستای حصارآباد و احداث قنات در روستاهای تسکین ، قاضی بلاغی ، زره بند ، مورستان و انارستان در همین راستا انجام پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 17 طرح آبرسانی در طارم

اجرای 17 طرح آبرسانی در طارم