مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-10ورزشي

50 هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در استان کرمان داریم


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در سال گذشته 120 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داشتیم که 50 هزار نفر آنها بانوان بودند و حضور 23 تیم بانوان در رقابت های لیگ برتر نشان می دهد در سیاست گذاری استان به ورزش بانوان توجه ویژه می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در سال گذشته 120 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داشتیم که 50 هزار نفر آنها بانوان بودند و حضور 23 تیم بانوان در رقابت های لیگ برتر نشان می دهد در سیاست گذاری استان به ورزش بانوان توجه ویژه می شود.

میثم پاریزی صبح امروز 19 مردادماه در نشست با روسا و نواب رییس هیئت های ورزشی و مسئولان ورزش بانوان استان کرمان با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: یک میلیون و 500 هزار متر فضای ورزشی در استان کرمان داریم که نگاه این بود توازن و رعایت عدالت در استفاده از این فضاها در بین بانوان و آقایان صورت بگیرد و در قرارداد و نوع واگذاری فضاها در این زمینه تلاش داریم.

وی افزود: فضای اختصاصی ورزشی برای بانوان در استان کرمان، کافی نیست و باید در تکمیل و احداث پروژه های جدید و نیمه تمام توجه ویژه به این امر صورت بگیرد.

پاریزی تصریح کرد: در سال گذشته 120 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داشتیم که 50 هزار نفر آنها بانوان بودند و حضور 23 تیم بانوان در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در استان کرمان داریم

50 هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در استان کرمان داریم