مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-21اقتصادي

ساخت مجتمع مسکونی 12 واحدی برای زوج های جوان نیازمند در رفسنجان


جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از دو پروژه خیریه کوثر رفسنجان بازدید کردند و در جریان فعالیت های این خیریه قرار گرفتند.

- ایسنا/کرمان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از دو پروژه خیریه کوثر رفسنجان بازدید کردند و در جریان فعالیت های این خیریه قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتمع مسکونی 48 واحدی خیریه کوثر اولین پروژه ای بود که مورد بازدید خبرنگاران قرار گرفت.

این پروژه مسکونی در قالب چهار بلوک 12 واحدی به منظور استفاده زوج های نیازمند در حال آماده سازی است که از این تعداد 12 واحد اولیه، پیشرفت 80 درصدی داشته و احتمالا در نیمه دوم سال افتتاح شود و به کمک خیّرین ساخت 12 واحد دیگر آن آغاز خواهد شد.

در ادامه خبرنگاران از کارگاه تولید دستکش صنعتی که با ظرفیت اشتغالزایی 50 زن سرپرست خانوار از سال 92 تاسیس و به واسطه خیرین راه اندازی شده، بازدید کردند.

این کارگاه دومین کارگاه صنعتی در جنوب شرق کشور است که سالانه 70 هزار جفت دستکش موردنیاز مجتمع مس سرچشمه رفسنجان را تامین می کند.

سپس مدیرعامل خیریه کوثر رفسنجان در در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شروع کار خیریه کوثر از بازارچه بوده که امسال بخاطر استقبال خوب مردم هجدهمین بازارچه خیریه کوثر از امروز در محل آستان قدس رضوی واقع در میدان قدس رفسنجان به همراه برنامه های فرهنگی آغاز به کار می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مجتمع مسکونی 12 واحدی برای زوج های جوان نیازمند در رفسنجان

ساخت مجتمع مسکونی 12 واحدی برای زوج های جوان نیازمند در رفسنجان