مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-14سياسي

دیدار خانواده دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان با امیرعبداللهیان


در دیدار روز یکشنبه خانواده «سیدمحسن موسوی» کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان با امیرعبداللهیان، راهکارهای پیگیری سیاسی، حقوقی و بین المللی پرونده 4 دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، همسر و فرزند سیدمحسن موسوی کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان بعدازظهر یکشنبه 22 مرداد ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کردند.

    در این دیدار درباره راهکارهای پیگیری سیاسی، حقوقی و بین المللی پرونده چهار دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در 14 تیر 1361 مطابق با چهارم ژوییه 1982 خودرو چهار دیپلمات ایرانی چهار دیپلمات ایرانی به نام های سید محسن موسوی ، حاج احمد متوسلیان ، تقی رستگار مقدم و کاظم اخوان که در حمایت پلیس دیپلماتیک قرار داشت، برخلاف ضوابط و کنوانسیون های بین المللی، توسط مزدوران مسلح تحت امر رژیم صهیونیستی در منطقه برباره لبنان متوقف شد و دیپلمات های ایرانی ربوده شدند.

جمهوری اسلامی ایران همواره مسؤولیت سیاسی و حقوقی ربایش و این اقدام تروریستی را متوجه رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار خانواده دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان با امیرعبداللهیان

دیدار خانواده دیپلمات ربوده شده ایران در لبنان با امیرعبداللهیان