مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 01:002023-08-08سياسي

17 مرداد با خاطرات تلخ نامگذاری اما با تجربیات شیرین ماندگار شد


فرماندار عنبرآباد روز 17 مرداد را یادآور خاطره تلخ شهادت شهید صارمی دانست که با نامگذاری آن به روز خبرنگار، تجربیات شیرینی برای خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی رقم زده است.

- در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل عمرانی عنوان شد 17 مرداد با خاطرات تلخ نامگذاری اما با تجربیات شیرین ماندگار شد ایسنا/کرمان فرماندار عنبرآباد روز 17 مرداد را یادآور خاطره تلخ شهادت شهید صارمی دانست که با نامگذاری آن به روز خبرنگار، تجربیات شیرینی برای خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی رقم زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یزدان افشاری پور شامگاه 17 مردادماه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل عمرانی، خبرنگار فقید ایسنا و شهدای اهل قلم در عنبرآباد اظهار کرد: تعهد لازمه کار خبر و اطلاع رسانی است که با تلاش مجدانه تاثیرگذاری خبرنگاران نمود پیدا می کند.

وی با تمجید از تلاش های شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار ایسنا که در سانحه هوایی هواپیمای c130 به شهادت رسید، افزود: شهید عمرانی از خبرنگاران پیشکسوت عنبرآباد است که با کمترین امکانات با قدرت وارد جامعه اطلاع رسانی در سطح کشور شد تا اینکه باز با شهادتش برای منطقه کرمان و عنبرآباد افتخاری ماندگار خلق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 مرداد با خاطرات تلخ نامگذاری اما با تجربیات شیرین ماندگار شد

17 مرداد با خاطرات تلخ نامگذاری اما با تجربیات شیرین ماندگار شد