مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-18اقتصادي

علت قطع برق در کیانپارس اهواز چه بود؟


روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، با انتشار اطلاعیه ای علت قطع برق را در کیانپارس این شهرستان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این آمده است: بدینوسیله به اطلاع مشترکان برق در منطقه کیانپارس اهواز می رساند شب گذشته مورخ پنجشنبه 26 مردادماه 1402 ساعت 21:15 در اثر بی توجهی به توصیه های کارشناسان مدیریت مصرف برق توسط برخی شهروندان، بار مصرفی شبکه افزایش بیش از حد داشته که در نتیجه شاهد بروز اشکال و قطع برق در خیابان های ابتدایی قسمت شرقی کیانپارس بودیم.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بلافاصله گروه های عملیاتی این شرکت همراه با تکنسین ها جهت عیب یابی وارد عمل شدند که پس از گذشت چند ساعت بررسی میدانی متوجه بروز اتصال و گداختگی در کابل های زمینی فشار متوسط 33 هزار ولت در طول مسیر شدند.

در این اطلاعیه بیان شده است: پس از آن با انجام مانورهای متعدد توسط اپراتورهای دیسپاچینگ برق اهواز روی خطوط برق، موقتاً اقدام به انتقال بار شبکه مذکور روی خطوط مجاور کرده در ساعت یک بامداد شبکه برقرار گردید.

در این اطلاعیه آمده است: پایداری شبکه برق در این شرایط سخت تأمین برق، مستقیماً با نحوه صحیح و به موقع استفاده شما شهروندان از لوازم برقی دارد، همزمانی بکارگیری لوازم برقی پر مصرف مانند لباسشویی، جاروبرقی، اتو و لوازم روشنایی و سرمایشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت قطع برق در کیانپارس اهواز چه بود؟

علت قطع برق در کیانپارس اهواز چه بود؟