مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-31حوادث

امدادرسانی به 400 نفر سیل زده در شهرستان های نیکشهر و فنوج


سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به 400 نفر آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در شهرستان های فنوج و نیکشهر خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به 400 نفر آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی در شهرستان های فنوج و نیکشهر خبر داد.

سیدمحمدمهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا- افزود:امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل روز گذشته، توسط 73 نفر نجاتگر در قالب 15 تیم عملیاتی صورت گرفت.

وی افزود: 319آسیب دیده از سیل در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند، 23دستگاه چادر امدادی، 38 تخته موکت، 87تخته پتو و 136 کیلوگرم نایلون سنگری، 50 دستگاه چادر مسافرتی، 76 سبد غذایی 10 روزه، 26 بسته غذایی یک ماهه و 200 کیلوگرم برنج از جمله اقلامی بودند که بین آسیب دیدگان در این مدت توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر 24 ساعت شبانه روز در 18 شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

بخشدار مرکزی تفتان سیستان و بلوچستان نیز گفت: بارش های تند و سیلابی در روستاهای حاشیه تفتان خسارت های زیادی را به محصولات کشاورزی و بخش های زیرساختی خاش و تفتان وارد کرده است.

نادر ابراهیمی افزود: با توجه به حجم بالای بارش ها بسیاری از زیرساخت ها و نیز بخش کشاورزی در روستاهای سنیب، کوته، بیداستر، سنگان کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 400 نفر سیل زده در شهرستان های نیکشهر و فنوج

امدادرسانی به 400 نفر سیل زده در شهرستان های نیکشهر و فنوج