مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-19حوادث

جاعلان 120 میلیاردی در دام پلیس قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سه نفره اسناد و مدارک و کشف کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی در شهرستان آوج خبر داد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سه نفره اسناد و مدارک و کشف کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی در شهرستان آوج خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افراد مشکوکی با حضور در دفترخانه اسناد رسمی در آوج با تهیه اسناد ساختگی و جعل امضا، قصد فروش ملک را دارند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی افزود: مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و سه متهم را در دفتر اسناد رسمی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتصابی اعتراف کردند، تصریح کرد: اعضای این باند با شناسایی زمین های مورددار و تنظیم وکالت نامه جعلی اقدام به فروش اموال دیگران کرده و با این روش بیش از 120 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند.

ابراهیمی در پایان ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، اظهار کرد: به شهروندان گرامی توصیه می کنیم معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاعلان 120 میلیاردی در دام پلیس قزوین

جاعلان 120 میلیاردی در دام پلیس قزوین