مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-16دانش

3 رتبه برتر، سهم آذربایجان شرقی از کنکور 1402


با اعلام اسامی رتبه های برتر کنکور سراسری 1402 در پنج گروه آزمایشی، سه داوطلب از آذربایجان شرقی موفق شدند رتبه های زیر 10 کسب کنند - ایسنا/آذربایجان شرقی با اعلام اسامی رتبه های برتر کنکور سراسری 1402 در پنج گروه آزمایشی، سه داوطلب از آذربایجان شرقی موفق شدند رتبه های زیر 10 کسب کنند بر اساس اعلام سایت سازمان سنجش کشور، امیرحسین مردی زرنقی از تبریز توانسته رتبه شش گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم چنین سونیا مرادی از شهرستان چاراویماق نیز موفق به دریافت رتبه 9 گروه آزمایشی علوم انسانی شده است.

علی نوری دیگر داوطلب استان از تبریز نیز رتبه 10 گروه آزمایشی ریاضی و فنی شده است.

امام جمعه تبریز موفقیت دانش آموزان آذربایجان شرقی را در کنکور سراسری تبریک گفت امام جمعه تبریز طی تماس تلفنی با نفرات برتر کنکور سراسری 1402 از آذربایجان شرقی، از تلاش های آنان تقدیر و این موفقیت را به آن ها تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، طی تماس تلفنی با نفرات برتر کنکور سراسری 1402 از آذربایجان شرقی، از تلاش های آنان تقدیر و این موفقیت را تبریک گفت.

گفتنی است؛ تعدادی از داوطلبان و دانش آموزان آذربایجان شرقی از سال های گذشته تا به امروز همواره جزو رتبه های برتر کنکور سراسری سال ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 رتبه برتر، سهم آذربایجان شرقی از کنکور 1402

3 رتبه برتر، سهم آذربایجان شرقی از کنکور 1402