مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-07سياسي

سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان آغاز به کار کرد


مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور دوشنبه 16 مرداد در اورمیه با حضور مسئولان و برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور دوشنبه 16 مرداد در اورمیه با حضور مسئولان و برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مقامات کشوری و استانی در سالن وحدت اورمیه برگزار شد، حجت الاسلام محمود اصغری، سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی اظهار کرد: همه ساله یک استان میزبان جشنواره قرآن و عترت است که امسال نیز دانشگاه فرهنگیان اورمیه افتخار میزبانی این جشنواره را دارد.

وی گفت: در این 4 روز برگزاری جشنواره، ضمن تقدیر از برگزیدگان، دانشجویان در بخش آوایی به رقابت خواهند پرداخت و پنجشنبه 19 مرداد اختتامیه این جشنواره است.

حجت الاسلام اصغری تصریح کرد: قرآن کتاب هدایت است اما این کتاب خدا، نیازمند تبیین است که مبین آن عترت است و پیامبر اسلام، همواره سفارش کرده از قرآن و عترت فاصله نگیریم.

اساسی ترین محور تشخیص مسیر صحیح و رهایی از فتنه ها را تمسک به قرآن کریم است  در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ضمن قدردانی از بانیان برگزاری چنین جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان آغاز به کار کرد

سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان آغاز به کار کرد