مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 10:452023-07-27سياسي

اقامه همزمان نمازجمعه و ظهر عاشورا در مصلای خاتم الانبیای زنجان


رییس ستاد اقامه نمازجمعه استان زنجان گفت: امسال با توجه به تقارن نمازجمعه و ظهر عاشورا، هر دو نماز در مصلای خاتم الانبیای شهر زنجان اقامه می شود.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد اقامه نمازجمعه استان زنجان گفت: امسال با توجه به تقارن نمازجمعه و ظهر عاشورا، هر دو نماز در مصلای خاتم الانبیای شهر زنجان اقامه می شود.

حکم علی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به تقارن عاشورا با روز جمعه، مصلاهای استان در مرکز استان و شهرستان ها آماده میزبانی از هیئت ها، دسته های عزاداری و موکب ها، قبل و بعد از اقامه نمازجمعه خواهند بود.

وی با بیان اینکه طی سال های گذشته عزاداران، نماز ظهر عاشورای حسینی را در میادین و خیابان های مرکزی شهرها اقامه می کردند، افزود: همه ساله نماز ظهر عاشورا در زنجان نیز در میدان انقلاب و به امامت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان اقامه می شد که امسال این برنامه را نخواهیم داشت.

رییس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان اضافه کرد: امسال مراسم عزاداری روز عاشورا در شهر زنجان توسط هیئت رزمندگان دو ساعت قبل از اقامه نمازجمعه در مصلای خاتم الانبیا برگزار و سپس نمازجمعه با حضور عزاداران و نمازگزاران اقامه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه همزمان نمازجمعه و ظهر عاشورا در مصلای خاتم الانبیای زنجان

اقامه همزمان نمازجمعه و ظهر عاشورا در مصلای خاتم الانبیای زنجان