مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-08سياسي

خبرنگاران در عصر جنگ ترکیبی با جهاد تبیین و حق طلبی کنشگری کنند


در عصر جنگ ترکیبی دشمنان حق و حقانیت علیه اسلام ناب و تلاش همه جانبه سلطه گران برای نفوذ فرهنگی در کشور، خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند در جبهه جهاد تبیین و روشنگری و حق طلبانه کنشگری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سپاه حضرت ولیعصر خوزستان با صدور پیامی، 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است: خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند.

حضرت امام خامنه ای مدظله العالی بی تردید روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت کسانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و با شیره جان خویش جز در مسیر حق و عدالت قلم فرسایی نمی کنند آنان به راستی تجسم امانت، تعهد، مسوولیت، دلسوزی و امنیت جامعه اند و با تحمل سختی های فراوان همچون دیده بانانی امین در عرصه های مختلف بیرق امید را برافراشته نگه می دارند.

رسالت اصحاب رسانه و خبر در همه مقاطع بویژه دوران حاضر بسیار خطیر و ارزشمند است؛ در عصر جنگ ترکیبی دشمنان حق و حقانیت علیه اسلام ناب و تلاش همه جانبه سلطه گران برای نفوذ فرهنگی در کشور، خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند در جبهه جهاد تبیین و روشنگری، فعالانه و حق طلبانه کنشگری کنند و به پاسداشت ارزش های والای انسانی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران در عصر جنگ ترکیبی با جهاد تبیین و حق طلبی کنشگری کنند

خبرنگاران در عصر جنگ ترکیبی با جهاد تبیین و حق طلبی کنشگری کنند