مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-15اجتماعي

صدور مجوز فعالیت 74 موکب آذربایجان غربی در اربعین


رییس عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: 98 موکب دار درخواست مجوز برای خدمت به زائرین داشتند که از این تعداد به 74موکب مجوز فعالیت داده شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: 98 موکب دار درخواست مجوز برای خدمت به زائرین داشتند که از این تعداد به 74موکب مجوز فعالیت داده شده است.

سیدحسن حسینی امروز 24 مردادماه در دومین جلسه موکب داران آذربایجان غربی که در فرمانداری پیرانشهر برگزار شد، اظهار کرد: 98 موکب دار در آذربایجان غربی درخواست مجوز برای خدمت به زائرین داشتند که از این تعداد به 74 موکب مجوز فعالیت داده شده است.

وی ادامه داد: 16موکب در سطح شهرستان پیرانشهر روزانه با ارائه 57هزار پرس غذا از جلدیان تا پیرانشهر و مرز تمرچین با ارائه 18هزار اسکان آماده خدمات دهی به زائرین هستند.

رییس عتبات عالیات استان هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی و همپوشانی موکبها، جانمایی محل موکب ها و بررسی زیرساخت های موجود عنوان کرد.

در ادامه این جلسه فرماندار پیرانشهر نیز ضمن ارائه عملکردی از زیرساختهای موجود برای تردد زایرین اربعین حسینی گفت: موکب داران با وظیفه حساس خود با خلوص نیت مهم ترین بخش از زحمات اربعین را متحمل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز فعالیت 74 موکب آذربایجان غربی در اربعین

صدور مجوز فعالیت 74 موکب آذربایجان غربی در اربعین