مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-31اقتصادي

اعزام هیات تجاری به هند


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان از برنامه ریزی برای توسعه روابط با هند و همچنین افزایش صادرات به این کشور خبر داد و گفت: در این راستا هیات تجاری در شهریورماه به هند اعزام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مهدی رنگ رونا، رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در جمع خبرنگاران از اعزام یک هیأت تجاری به کشور هند خبر داد و اظهار کرد: این هیأت تجاری و اقتصادی با همکاری مشترک اتاق بازرگانی مشترک ایران و هند و اتحادیه صادرکنندگان استان به این کشور اعزام می شود.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه این هیأت تجاری با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران به کشور هند اعزام می شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این هیأت شهریور 1402 عازم شهر دهلی نو می شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام این هیأت تجاری با توجه به رویکرد دو کشور ایران و هند در گسترش روابط تجاری و معرفی هر چه بیشتر محصولات صادراتی استان زنجان و افزایش مراودات تجاری با این کشور است، ابراز کرد: فعالان اقتصادی می توانند در راستای استفاده از فرصت بازار بزرگ هند در گسترش صادرات خود در این هیات حضور پیدا کنند.

رنگ رونا با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای اعزام این هیأت تجاری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات B2B، دیدارهای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیات تجاری به هند

اعزام هیات تجاری به هند