مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-14سياسي

ساختارهای مالی و فنی سازمان های مردم نهاد باید توانمند شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان به نقش گروه های مردم نهاد در جامعه اشاره کرد و گفت: ساختارهای مالی و فنی سازمان های مردم نهاد باید توانمند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله افرازه شهاوند عصر امروز دوشنبه در گردهمایی روز ملی مشارکت های اجتماعی و تشکل های خوزستان اظهار کرد: سازمان ها و تشکل های مردم نهاد براساس نیت خداپسندانه و خیرخواهانه، تلاش و در عرصه ها و حوزه های مختلف نقش آفرینی می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه نقش گروه های مردم نهاد در حوزه های مختلف بسیار پررنگ و غیرقابل توصیف است، عنوان کرد: نقش گروه های مردم نهاد در جامعه بی بدیل و خارج از ظرفیت دستگاه های اداری و حاکمیتی است.

افرازه شهاوند با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد در کنار کارکردها یکسری ملزومات هم باید داشته باشند، اظهار کرد: برخی از مشکلات عمیق هستند و نیاز است که گروه های مردمی فعال در حوزه های متفاوت برای حل آن در کنار یکدیگر و هم افزایی داشته باشند تا مشکل را حل کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: سازمان های مردم نهاد باید برنامه، چشم انداز و نقشه راه داشته باشند و پراکنده عمل نکنید؛ همچنین در حوزه تخصص و مهارت باید قوی شوند تا فعالیت هایشان کیفیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختارهای مالی و فنی سازمان های مردم نهاد باید توانمند شود

ساختارهای مالی و فنی سازمان های مردم نهاد باید توانمند شود