مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-24حوادث

افزایش فوتی های حادثه محور تنگه زاغ به 4 نفر


مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در تشریح آخرین آمار و اطلاعات حادثه تصادف و آتش سوزی در تونل تنگ زاغ گفت: متاسفانه با جان باختن 2 نفر دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار داشت: پس از وقوع حادثه در تونل تنگ زاغ حد فاصل محور مهم بندرعباس - سیرجان عملیات امدادی از ساعات اولیه آغاز و گروه های آتش نشانی و اورژانس بر حضور در محل حادثه، ضمن اطفا آتش سوزی، عملیات امدادرسانی به مصدومان را آغاز کردند.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته دیشب تا ساعت 3 بامداد، 8 دستگاه ماشین اعم از تریلر و تانکر حامل سوخت که در این حادثه در تونل دچار آتش سوزی شده بودند با کمک تجهیزات بولدوزر و کامیون از تونل خارج شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: از امروز صبح هم عملیات پاکسازی و ایمن سازی تونل تنگ زاغ با کمک عوامل فنی و آتش نشانی آغاز شده و همزمان بازدید فنی و برآورد خسارت نیز در حال انجام است.

وی در خصوص آمار و ارقام نهایی جان باختگان و مصدومان این حادثه تصریح کرد: شب گذشته پیکر یک نفر دیگر در تونل تنگ زاغ که به علت استنشاق دود و گازگرفتگی جان باخته بود کشف شد، همچنین یکی از مصدومان(با درصد سوختگی بالا) که به بندرعباس اعزام شده بود در بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فوتی های حادثه محور تنگه زاغ به 4 نفر

افزایش فوتی های حادثه محور تنگه زاغ به 4 نفر