مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-27سياسي

فرودگاه امام خمینی(ره): نامه سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا جعلی است


دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان «سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر » توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه آمده است.

با سلام و احترام  به استحضار می رساند پیرو درج خبری در خصوص ارسال نامه از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به هواپیمایی ترکیش ایرلاینز (هواپیمایی ترکیه) به منظور صدور بلیت در مسیر تهران - استانبول - تورنتو برای فرزند یکی از مدیران وزارت راه و شهرسازی، ضمن رد صدور چنین نامه ای و تاکید بر جعلی بودن آن، مطالب زیر جهت تنویر افکار عمومی بیان می شود: 1.

نامه نگاری های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به صورت الکترونیک انجام شده و تاریخ و شماره نامه به صورت سیستمی توسط همین سامانه درج می گردد، در حالیکه شماره و تاریخ نامه مورد اشاره به صورت دستی نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه امام خمینی(ره): نامه سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا جعلی است

فرودگاه امام خمینی(ره): نامه سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا جعلی است