مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-12سياسي

معرفی دشمن به مردم از وظایف افسران جهاد تبیین است


نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: معرفی دشمن به مردم و دشمن شناسی، معرفی چهره منحوس خاندان پهلوی به جامعه از وظایف افسران جهاد تبیین است و مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را بیشتر با تبلیغات دروغین دشمن آشنا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام رحمت الله صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین اظهار کرد: این روزها، روزهای رسالت اهل بیت (ع) است و رهبری مدتی است که جهاد تبیین و جهاد تبلیغ را برای همه ما واجب کرده اند و ما باید از حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بیاموزیم که پس از واقعه کربلا، برای مبارزه با تحریف، تبلیغ کردند.

 وی ادامه داد: با توجه به سخنان رهبر انقلاب، تهاجم به جای دفاع، وظیفه ما است و نباید صبر کنیم دشمن حمله کند و پس از آن اقدام به رفع شبهه کنیم، باید پیش از ایجاد شبهه، تبلیغ، تبیین و مبارزه با تحریف در جامعه صورت گیرد .

 صادقی گفت: معرفی دشمن به مردم و دشمن شناسی، معرفی چهره منحوس خاندان پهلوی به جامعه از وظایف افسران جهاد تبیین است و مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را بیشتر با تبلیغات دروغین دشمن آشنا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دشمن به مردم از وظایف افسران جهاد تبیین است

معرفی دشمن به مردم از وظایف افسران جهاد تبیین است