مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-20فرهنگي

تفریق، بی رویا، برادران لیلا؛ قاچاق فیلم های اکران نشده سازمان یافته است ؟


با توجه به حاشیه های موجود درباره قاچاق فیلم ها، احتمال سازمان یافته بودن انتشار غیرقانونی فیلم های مذکور وجود دارد به گونه ای که نسخه های منتشر شده ، - تفریق، بی رویا، برادران لیلا؛ قاچاق فیلم های اکران نشده سازمان یافته است ؟ با توجه به حاشیه های موجود درباره قاچاق فیلم ها، احتمال سازمان یافته بودن انتشار غیرقانونی فیلم های مذکور وجود دارد به گونه ای که نسخه های منتشر شده ، دارای کیفیت اصلی و بدون تایتل و نشانه گذاری بازبینی هستند.

  پس از قاچاق پیاپی چند فیلم سینمایی اکران نشده، دستور فوری از سوی رییس سازمان سینمایی برای بررسی این موضوع صادر و ابن احتمال مطرح شده که انتشار غیرقانونی فیلم ها سازمان یافته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه های گذشته دو فیلم سینمایی برادران لیلا ساخته سعید روستایی و جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی به صورت قاچاق پخش شده بودند و در چند روز قبل هم فیلم های تفریق مانی حقیقی و بعد بی رویا با کیفیتی خوب در فضای مجازی منتشر شدند.

  در تازه ترین مورد قاچاق فیلم، تهیه کننده بی رویا (سعید سعدی) اعلام کرد که قرار بوده این فیلم از طریق پلتفرم فیلیمو به صورت آنلاین اکران شود ولی قرارداد فیلم از دو ماه قبل معطل مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفریق، بی رویا، برادران لیلا؛ قاچاق فیلم های اکران نشده سازمان یافته است ؟

تفریق، بی رویا، برادران لیلا؛ قاچاق فیلم های اکران نشده سازمان یافته است ؟