مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-16سياسي

آزادگان پرچمداران عزت و استقامت هستند


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت 26مرداد سالروز ورود آزادگان به کشورمان نوشت: آزادگان پرچمداران عزت و استقامت هستند.

- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به مناسبت 26مرداد سالروز ورود آزادگان به کشورمان نوشت: آزادگان پرچمداران عزت و استقامت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این پیام آمده است: 26 مرداد سال 1369 شمسی، میهن اسلامی ما، شاهد حضور اولین گروه از آزادگان سرافرازی بود که در هشت سال دفاع مقدس مجاهدانه از دین و شرف و ناموس کشور ایران پاسداری کرده و پس از سال ها اسارت در زندان های مخوف رژیم بعثی عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند؛ آزادگانی که به تأسی از اسرای آل الله باید آنان را پرچمداران عزت و استقامت و راضی ترین افراد به قضای الهی دانست؛ چنانچه در سال های سخت اسارت، خود را از زنجیرهای نفسانی رهانیده و به حق، مدال آزادگی را کسب کرده اند.

البته امروز، علاوه بر تقدیر از صبر عظیم آزادگان، می بایست به شکیبایی و صبر جمیل خانواده این آزادمردان نیز توجه داشت، پدران و مادران و همسرانی که وعده الهی وَبَشِّرِ الصَّابرِین ، برای آن ها تحقق یافت و پس از سال ها نگرانی و اضطراب، چشمان منتظرشان به دیدار یوسف کنعانی شان روشن شد؛ لذا مسلماً مقام و اجر و پاداش آنان نیز هم چون آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان پرچمداران عزت و استقامت هستند

آزادگان پرچمداران عزت و استقامت هستند