مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-16پزشكي

کشف و معدوم سازی هشت تن مواد غذایی و بهداشتی در داراب


سرپرست مرکز بهداشت داراب از کشف و معدوم سازی 8000 کیلوگرم مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در داراب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، حمید رشید گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر، سه هزار و 528 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن سطح شهرستان داراب انجام شده است که طی این بازدیدها، 8000 کیلوگرم انواع مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و فاسد جمع آوری و در سایت دفع زباله این شهرستان معدوم شده است.

  معاون بهداشتی شبکه داراب با اشاره به این موضوع که سلامت شهروندان اولویت نخست حوزه سلامت شهرستان به شمار می رود، گفت: در راستای پایش آب آشامیدنی شهرستان داراب، در همین بازه زمانی 350 مورد آزمایش باکتریولوژی و 16 هزار و 210 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی نیز انجام شده است.

رشید، تعداد بازرسی های کارشناسان بهداشتمحیط مرکز بهداشت داراب از نانوایی های این شهرستان را 774 مورد عنوان و اضافه کرد: هفت واحد نانوایی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

او در ادامه بیان کرد: در راستای کنترل بیماری تب کریمه کنگو، در گشت مشترک مرکز بهداشت با اداره دامپزشکی، چهار واحد قصابی متخلف به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی با دستور مقام قضایی تعطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و معدوم سازی هشت تن مواد غذایی و بهداشتی در داراب

کشف و معدوم سازی هشت تن مواد غذایی و بهداشتی در داراب