مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-01اقتصادي

خانواده های زندانیان در استان بوشهر زیر چتر حمایتی خیرین


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان بوشهر از کمک خیرین به خانواده های زندانیان در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرالله شفیعی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم نسیم مهر برای دریافت خدمات و کمک های خیرین و نیکوکاران به خانواده های زندانیان، اظهار داشت: در این مراسم که با حضور رییس کل دادگستری استان، معاون استاندار و مسئولان استانی و خانواده های زندانیان برگزار شد افراد خیر با اهدای کمک های نقدی و مالی به کمک خانواده های زندانیان شتافتند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بوشهر با بیان اینکه هر ساله این مراسم برای یاری رساندن به خانواده های زندانیان برگزار می شود افزود: پس از زندانی شدن سرپرست، خانواده های آنان انواع مشکلات اقتصادی و همچنین روانی مواجه می شوند از این نظر با تلاش، مساعدت و یاری رساندن به این خانواده ها از بروز برخی آسیب ها پیشگیری می شود.

شفیعی یکی از اقدامات پیشگیرانه در برابر این آسیب ها را خدمات انجمن حمایت زندانیان دانست و خاطرنشان کرد: این انجمن با استفاده از کمک خیرین و نیکوکاران تلاش می کند که مشکلات اقتصادی و معیشتی این خانواده ها را در حد توان برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های زندانیان در استان بوشهر زیر چتر حمایتی خیرین

خانواده های زندانیان در استان بوشهر زیر چتر حمایتی خیرین