مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-15سياسي

نوروزی: باید تکلیف واردات برنج و مطالبات گندمکاران مشخص شود


نماینده مردم علی آباد در مجلس با بیان اینکه محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته گفت: باید موضوع واردات برنج و مطالبات گندمکاران به سرعت از سوی سئولین دولتی تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رحمت اله نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 24 مرداد 1402) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: آقای قالیباف ما نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان صبح امروز در جایگاه هیأت رییسه حاضر شدیم تا دست به تحصن بزنیم.

وی افزود: ما نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان در واقع خجالت می کشیم به استان های خودمان برویم چرا که محصول برنج کشاورزان به اصطلاح کرم گذاشته و ما پاسخی برای آنها نداریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به واردات بی رویه برنج به کشور، گفت: به واقع آقای رییس جمهور دستور دادند تا 2500 میلیارد برای خرید برنج منابع اختصاص دهند همچنین آقای نیکبخت در نخستین سفر استانی خود و با حضور در 3 استان شمالی مطالبی را عنوان کردند این در حالی است که همچنان برنج روی دست کشاورزان باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: باید تکلیف واردات برنج و مطالبات گندمکاران مشخص شود

نوروزی: باید تکلیف واردات برنج و مطالبات گندمکاران مشخص شود