مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:412023-08-05فرهنگي

از ادعا تا واقعیت درباره مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در پاسخ به ادعاهای خلاف واقع درباره مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل ارائه می شود: 1- قراردادهای واگذاری مجتمع های فرهنگی هنری به اشخاص، تابع قوانین و مقررات خاص خود بوده و امکان تمدید واگذاری پس از اتمام قرارداد منعقده بدون سپری کردن فرآیندهای قانونی واگذاری (از جمله برگزاری مزایده و فراهم نمودن شرایط برابر برای تمامی متقاضیان) وجود ندارد و هرگونه تخطی از آن غیرقانونی است.

2- مجتمع 29 بهمن تبریز طی فرآیند واگذاری در اول خرداد 1399 به مدت سه سال تا 31 اردیبهشت 1402 به موسسه فرهنگسرای هنرمندان الف واگذار شده بود.

واگذاری این مجتمع درحالی انجام شد که بیش از سه ماه از همه گیری بیماری کرونا سپری شده و موسسه مذکور با علم و آگاهی کامل به شرایط خاص کشور و استان اقدام به شرکت در این واگذاری بوده است.

بر اساس مصوبه هیأت وزیران، موسسه مذکور در سال 1399 از تخفیف 100 درصدی و به صورت کاملا رایگان و در سال 1400 نیز از تخفیف 40٪ اجاره بهاء بهره مند شده است.

3- لازم به ذکر است، مجموعه فرهنگی الف از سال 1395 به انحای مختلف و با شخصیت های حقوقی متفاوت به عنوان مستاجر در مجتمع 29 بهمن مستقر و از آن بهره برداری نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ادعا تا واقعیت درباره مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز

از ادعا تا واقعیت درباره مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز