مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-05اجتماعي

مادر شهیدان لرکی آسمانی شد


مادر شهیدان امین و عبدالکریم لرکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان هفتگل آسمانی شد و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مادر شهیدان امین و عبدالکریم لرکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان هفتگل دعوت حق را لبیک گفت و همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) میهمان فرزندان شهیدش شد.

زنده یاد حاجیه خانم خاور طاهری مادر شهیدان امین و عبدالکریم لرکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان هفتگل که در سال 1360 و سال 1364 داغ فرزندانش را دیده بود پس از چند دهه فراق، آسمانی شد و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پیامی ارتحال زنده یاد حاجیه خانم خاور طاهری مادر شهیدان امین و عبدالکریم لرکی را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان شهیدان طاهری تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

  آیین تشییع پیکر پاک زنده یاد حاجیه خانم خاور طاهری مادر شهیدان امین و عبدالکریم لرکی، روز یکشنبه 15 مردادماه سال 1402 از ساعت 16 با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خوزستان در گلزار شهدای اهواز برگزار می شود که حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان لرکی آسمانی شد

مادر شهیدان لرکی آسمانی شد