مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-13سياسي

حرکت کاروان «مشایه الاهواز» از 31 مرداد آغاز می شود


مدیر جبهه مردمی کاروان مشایه الاهواز از آغاز حرکت کاروان «مشایه الاهواز» از 31 مرداد خبر داد و گفت: بیش از 40 هزار نفر از مردم اهواز این کاروان را همراهی می کنند.

- اهواز- مدیر جبهه مردمی کاروان مشایه الاهواز از آغاز حرکت کاروان مشایه الاهواز از 31 مرداد خبر داد و گفت: بیش از 40 هزار نفر از مردم اهواز این کاروان را همراهی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام جعفر بوعذار با اشاره به آغاز حرکت کاروان زائران اباعبدالله الحسین (ع) با عنوان مشایه الاهواز ، اظهار کرد: کاروان پیاده روی مشایه الاهواز از چند سال پیش با حدود 30 نفر از مردم منطقه ملاشیه اهواز آغاز و هر سال بر تعداد این کاروان افزوده شد و مناطق دیگری از شهر به آن پیوستند به طوری که امروز شاهد حرکت بیش از 40 هزار نفری مردم اهواز در کاروان مشایه الاهواز هستیم.

مدیر جبهه مردمی کاروان پیاده روی مشایه الاهواز با بیان اینکه حرکت این کاروان از 31 مرداد مصادف با پنجم صفر آغاز می شود، افزود: حرکت این کاروان از ملاشیه آغاز می شود و مردم مناطق گلدشت، شهرک رزمندگان، لشکرآباد، کوی علوی و… به این کاروان اضافه می شوند.

وی با اشاره به اینکه بیتوته این کاروان شب اول در منطقه عین 2، شب دوم شهرستان حمیدیه، شب سوم شهرستان سوسنگرد و شب چهارم در بستان است، اضافه کرد: در بین راه جمعیت به موک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان «مشایه الاهواز» از 31 مرداد آغاز می شود

حرکت کاروان «مشایه الاهواز» از 31 مرداد آغاز می شود