مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-22ورزشي

زیرساخت های آموزش و پرورش استان بوشهر تقویت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تمامی دستگاه های اجرایی جهت تقویت زیرساخت های آموزش و پرورش باید همکاری کنند تا خدمات در جامعه نمایان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات دوشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه های اجرایی جهت تقویت زیرساخت های آموزش و پرورش باید همکاری کنند تا خدمات در جامعه نمایان شود، اظهار داشت: کمک به تقویت و توسعه زیرساخت های آموزش و پرورش استان امری ضروری است و توسعه زیرساخت های آموزشی باید مورد توجه قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: آموزش و پرورش استان برای تأمین اعتبارات و رفع نواقص و کمبودهای مدارس تا قبل از شروع سال تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند تا در نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، با کمبود اعتبار، امکانات و تجهیزات در مدارس مواجه نشویم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای معرفی مربیان نمونه استان، ارائه میز خدمت در نماز جمعه، تقدیر از معلمان جانباز و ایثارگر و پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، غبارروبی و حضور در مزار معلمان شهید، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه هایی است که می تواند رویکرد و ذائقه معلمان را بهبود بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های آموزش و پرورش استان بوشهر تقویت شود

زیرساخت های آموزش و پرورش استان بوشهر تقویت شود