مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:202023-08-22سياسي

مساجد کانونی برای فعالیت های فرهنگی و مذهبی هستند


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: مساجد کانونی برای فعالیت های فرهنگی، مذهبی همراه با رزق معنوی هستند.

- حجت الاسلام علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسجد پایگاه معبودان عاشقی است که به واسطه ارتباط با خالق الهی به پرواز درآمده و به معراج رسیده و متنعم از نعمات بهشتی می شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: امام صادق علیه السلام در اهمیت مسجد می فرمایند: بر شما باد رفتن به مساجد؛ زیرا مساجد خانه های خدا در روی زمینند.

،هر که پاک و پاکیزه وارد آنها شود خداوند او را از گناهانش پاک گرداند و در زمره زائران خود قلمدادش کند، پس در مساجد نماز و دعا بسیار بگزارید وی گفت: رییس مکتب جعفری از مسجد به عنوان خانه خدا در روی زمین نام می برد که هر روز عاشقان مشغول راز و نیاز با خداوند هستند و این عشق و دلدادگی را با اقامه نماز و سر تعظیم به پیشگاه الهی ابراز می کنند.

وی ادامه داد: روز نامگذاری مسجد نقطه عطفی برای همه مسلمان جهت احیای نام مسجد و بزرگداشت آن است وهم چنین در این روز، تبیین قداست و عظمت مسجد، تکریم نیروهای فعال در مساجد، توجه به آبادانی معنوی و فیزیکی مساجد، تلاش برای بهبود محتوای فرهنگی مساجد و ایجاد هماهنگی بین متولیان دینی این مکان های شریف نیز مورد توجه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد کانونی برای فعالیت های فرهنگی و مذهبی هستند

مساجد کانونی برای فعالیت های فرهنگی و مذهبی هستند