مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-22سياسي

لایحه برنامه هفتم یعنی فصل آخر پرونده مناطق آزاد تجاری ایران


ظرف یک دهه اخیر و به ویژه سه سال گذشته شاهد تصویب و اعمال قوانین و مقرراتی هستیم که منجر به بی اعتمادی بخش خصوصی نسبت به قانون و مجری قانون در مناطق آزاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی رحیمی مشاور امور مالیاتی و سرمایه گذاری مناطق آزاد با بیان اینکه مناطق آزاد از مبانی حقوقی و قانونی خوبی جهت جذب و نگاهداشت طرح های سرمایه گذاری داخلی و به ویژه خارجی در دوره زمانی حداقل 20 ساله برخوردار می باشند تصریح کرد: متأسفانه ظرف یک دهه اخیر و به ویژه سه سال گذشته شاهد تصویب و اعمال قوانین و مقرراتی هستیم که منجر به بی اعتمادی بخش خصوصی نسبت به قانون و مجری قانون در مناطق آزاد شده است.

عضو هیأت رییسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد مهمترین مزیت های قانونی مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران را چنین برشمرد: امکان ثبت شرکت با سهام 100 در صد غیر ایرانی، معافیت 20 ساله از مالیات، حضور بانک های خارجی به صورت شعبه و یا بانک آفشور، و تأسیس شرکت های بیمه ای؛ بهترین سازوکار تبدیل چالش های تحریمی به فرصت های جدیدی برای جذب سرمایه گذار خارجی و ایرانیان خارج از کشور محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه وحدت فرماندهی از طریق حضور تمام دستگاه های اجرایی، خدمات رسانی و نظارتی در قالب یک نهاد تحت عنوان سازمان منطقه آزاد، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه برنامه هفتم یعنی فصل آخر پرونده مناطق آزاد تجاری ایران

لایحه برنامه هفتم یعنی فصل آخر پرونده مناطق آزاد تجاری ایران