مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 20:202023-07-24فرهنگي

بشنوید/ وقتی سراج از «از یک دل و یک یار» خواند


حسام الدین سراج آلبوم «وداع» را در قالب دو مجموعه بر اساس اشعار عثمان سامانی خوانده است؛ اثری که آرزوی او برای خدمت به حضرت اباعبدالله (ع) را برآورده کرده است و تلاش می کند به حقیقت واقعه عاشورا بپردازد.

- حسام الدین سراج آلبوم وداع را در قالب دو مجموعه بر اساس اشعار عثمان سامانی خوانده است؛ اثری که آرزوی او برای خدمت به حضرت اباعبدالله (ع) را برآورده کرده است و تلاش می کند به حقیقت واقعه عاشورا بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلبوم وداع در دو مجموعه وداع 1 و وداع 2 با آهنگسازی سید محمد میرزمانی، ترانه سرایی غلامرضا کافی و خوانندگی حسام الدین سراج توسط مرکز موسیقی حوزه هنری در تابستان 1384 منتشر شده است.

قطعات راز ، آینه عشق ، باده الست ، سرخیل مستان ، وحدت عاشقانه ، غریب آشنا ، یک دل و یک یار ، سر حق ، عاشق کشی ، ساز مستی ، داستان سرا ، شوخ شیرین 1 و 2 ، وداع ، پریشانی ، غریبه و گریه خون آثار این آلبوم را تشکیل می دهند.

در آلبوم وداع بهزاد فروهری، کورش بابایی، مجید اخشابی، جمال جهانشاد، مسعود حبیبی، ناصر رحیمی، محمدحسین پورمعین، همایون رحیمیان، ارسلان کامکار، مازیار ظهیرالدینی، عمادرضا نکویی، کریم قربانی، علیرضا خورشیدفر، محمود منتظم صدیقی و کورش بزرگ پور به نوازندگی پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشنوید/ وقتی سراج از «از یک دل و یک یار» خواند

بشنوید/ وقتی سراج از «از یک دل و یک یار» خواند