مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-06سياسي

یادداشتی از آیت الله علیدوست و پاسخ حجت الاسلام مسعود عالی به آن


آیت الله علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یادداشتی با عنوان «دفاعی عقیم و پرهزینه» منتشر کرده بود که حجت الاسلام مسعود عالی از خطبای حوزوی در یادداشتی به این مطلب پاسخ داده است.

- آیت الله علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، یادداشتی با عنوان دفاعی عقیم و پرهزینه منتشر کرده بود که حجت الاسلام مسعود عالی از خطبای حوزوی در یادداشتی به این مطلب پاسخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم یادداشتی با عنوان دفاعی عقیم و پرهزینه منتشر کرده است.

متن این یادداشت به این شرح است: مدتی است برخی مبلغان و واعظان مشهور و محترم کشور، در دفاع و توجیه مشکلات موجود کشور، اوضاع حاکم بر حکومت امام علی (علیه السلام) را مطرح و وضعیت موجود را با حکومت مولا (علیه السلام) مقایسه می کنند! و آخرین آن، حرکتی بود که یکی از سخنرانان در چهارم مردادماه امسال (1402) انجام داد.

در گذشته هم طلبه ای جوان مطرح کرد که حدود (یا بیش از) ثلث نهج البلاغه، راجع به متخلفان اقتصادی و غیر اقتصادی از کارگزاران حکومت علوی است.

دیگری در مشهد مقدس مطرح کرد که حدود سی فساد در حکومت امام (علیه السلام) بوده است که امام نتوانسته اند آن ها را معالجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشتی از آیت الله علیدوست و پاسخ حجت الاسلام مسعود عالی به آن

یادداشتی از آیت الله علیدوست و پاسخ حجت الاسلام مسعود عالی به آن