مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-04سياسي

زیرساخت ها در مرز تمرچین برای استقبال از زائران حسینی فراهم است


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: همه زیرساخت های مورد نیاز در مرز تمرچین برای استقبال از زائران تامین شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: همه زیرساخت های مورد نیاز در مرز تمرچین برای استقبال از زائران تامین شده است.

سردار علی اکبر پور جمشیدیان جمعه 13 مرداد در اجتماع بزرگ منطقه ای اربعین که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت جان سوز حضرت اباعبدالله الحسین و 72 یار باوفای ایشان، اظهار کرد: خداوند متعال را شکر می کنیم، که به واسطه همکاری آحاد مردم و مسئولان کشوری و لشکری سال گذشته تردد زائرین امام حسین(ع) از طریق مرز تمرچین پیرانشهر انجام گرفت، که به طور قطع با همراهی آنها این حماسه عظیم تاریخی در این منطقه شکل گرفته است.

وی تردد زائران از این مرز را یک تجربه بسیار ارزشمند خواند و گفت: سال گذشته برای هدایت کاروان ها از مرز تمرچین اقدام شد و چون با موفقیت همراه بود، این مهم ما را مصمم کرد تا امسال نیز این رویه دنبال شود، به ویژه اینکه شرایط و کثرت علاقه مندان به اربعین حسینی را شاهد هستیم و لازم است این مراسم هرچه باشکوه تر برگزار شود و خدمات بیشتری ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت ها در مرز تمرچین برای استقبال از زائران حسینی فراهم است

زیرساخت ها در مرز تمرچین برای استقبال از زائران حسینی فراهم است