مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-19سياسي

پیام تسلیت مرکز اسنادوتحقیقات دفاع مقدس درپی درگذشت مادر شهید حاج علی هاشمی


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت والده گرانقدر سرلشکر پاسدار شهید حاج علی هاشمی فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

- مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت والده گرانقدر سرلشکر پاسدار شهید حاج علی هاشمی فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم، مادر بزرگوار سرلشکر پاسدار شهید حاج علی هاشمی فرمانده قرارگاه نقش آفرین نصرت در دفاع مقدس، دار فانی را وداع و به شهیدش ملحق شد.

بدون شک تربیت فرزند برومندی چون شهید والامقام علی هاشمی در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت های فرزندش سهیم خواهد نمود.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با ادای احترام به مقام پر معنویت این مادر بزرگوار، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران، بیت معزز شهید هاشمی، همرزمانش در سپاه پاسداران و دیگر وابستگان به ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر صبور، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسألت می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مرکز اسنادوتحقیقات دفاع مقدس درپی درگذشت مادر شهید حاج علی هاشمی

پیام تسلیت مرکز اسنادوتحقیقات دفاع مقدس درپی درگذشت مادر شهید حاج علی هاشمی