مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-22اجتماعي

استفاده از هنر ارتقاء فرهنگ زیست محیطی را به دنبال داشته است


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به جایگاه هنر در انتقال مفاهیم و فرهنگ سازی، تاکید کرد که استفاده از ابزار هنر در ادوار مختلف منجر به ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست، - ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به جایگاه هنر در انتقال مفاهیم و فرهنگ سازی، تاکید کرد که استفاده از ابزار هنر در ادوار مختلف منجر به ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست، شده است.

عطا پورشیرزاد در آیین پایانی نخستین جشنواره عکس هنر شیراز بیان کرد: هنر جایگاهی متعالی در حفاظت محیط زیست دارد و با بهره گیری از ابزارهای هنر می توان بسیاری از شاخص های حفاظت از محیط زیست را ارتقا داد.

به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، او ادامه داد: ما شاهد برپایی پویش هایی نظیر دوربین به جای تفنگ، و شکارت را جاودانه کن در سال های مختلف بودیم، این پویش ها تلاشی است برای دعوت از شکارچیان، تا به جای تفریح با چکاندن ماشه و گرفتن جان حیوانات از آنها عکاسی کنند یا اینکه با دوربین به جای سلاح زیبایی های طبیعت را بیشتر و بهتر ببینند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس اضافه کرد: کشته شدن حیوانات نادر و کمیاب توسط شکارچیان غیرمجاز یکی از خبرهای جنجال برانگیز رسانه ها و شبکه های اجتماعی است، خبری دردناک که نه تنها فعالان عرصه محیط زیست، بلکه عموم مردم را نیز به واکنش وا می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هنر ارتقاء فرهنگ زیست محیطی را به دنبال داشته است

استفاده از هنر ارتقاء فرهنگ زیست محیطی را به دنبال داشته است