مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-07سياسي

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی


استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت 16 مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، بر نقش موثر این نهاد انقلابی در پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تاکید کرد.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت 16 مرداد، سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، بر نقش موثر این نهاد انقلابی در پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تاکید کرد.

متن پیام عابدین خرّم به شرح زیر است: جهاددانشگاهی از رویش های اصیل و مولود انقلاب اسلامی و از سرمایه های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول 43 سال از حیات خود نقش تأثیرگذاری را در جهت پیشرفت و سربلندی کشور اسلامیمان ایفا کرده است.

این نهاد انقلابی در دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از نیروهای جبهه حق علیه باطل تلاش کرده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و اینک نیز در جبهه های متعدد در حال انجام رسالت خود در حوزه های فرهنگی، علمی و فناوری، پژوهشی، پزشکی و آموزشی است که این موفقیت ها در سایه کار جهادی و روحیه انقلابی و حضور نیروهای مومن، متعهد و متخصص به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی