مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-11فرهنگي

«جاسوس دو جانبه» به رادیو رسید/ پخش قصه ای از سفر اربعین


در هفته پیش رو، سه سریال جدید از آنتن شبکه رادیو نمایش پخش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، جاسوس دو جانبه ، صور و الهام عناوین سریال های جدیدی هستند که از رادیو نمایش پخش می شوند.

جاسوس دوجانبه نوشته مجید حیدری درباره فردی به نام نوید جمالی است که از پدری پاکستانی و مادری فرانسوی در آمریکا به دنیا آمده است و از طریق شرکتی که پدرش تاسیس کرده پول زیادی را از طریق جاسوسی به جیب می زند.

این سریال رادیویی به کارگردانی محمد پورحسن، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی محسن بهرامی، فریبا طاهری، مونا صفی، ایوب آقاخانی، شمسی صادقی، حمید یزدانی، محمد پورحسن، عباس توفیقی، بهادر ابراهیمی، نگین خواجه نصیر، هلن جبارزاده، مجید همزه، محمد آقا محمدی، امیر فرحان نیا از 21 مرداد ساعت 23:30 روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت 5:30 روز بعد تکرار آن است.

سریال رادیویی صور به نویسندگی حسینعلی جعفری و تهیه کنندگی و تنظیم رادیویی محمدامین رهبر داستان پیرمردی فلسطینی است که تصمیم می گیرد برای دیدن نوه عیاش خود وارد عراق بشود این سفر زمینه ای می شود برای حضور ابوخالد در راهپیمایی اربعین اما مسئله ای اتفاق می افتد که نمی گذارد به راحتی به زیارت امام حسین (ع) برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جاسوس دو جانبه» به رادیو رسید/ پخش قصه ای از سفر اربعین

«جاسوس دو جانبه» به رادیو رسید/ پخش قصه ای از سفر اربعین