مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-01اجتماعي

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از استفاده تمامی ظرفیت های ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تلاش هستیم خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی بهتر از سال های گذشته باشد و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی افزود: برای تردد راحت و آسوده زائران در تلاش هستیم پروژه نصب سایبان های ثابت و موقت را به صورت کامل در مرزها اجرایی کنیم.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه برای جابجایی زائران از تمامی ظرفیت های ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده خواهد شد، گفت: امیدواریم زائران نیز مانند سال های گذشته برنامه سفر اربعین خود را مدیریت کرده و سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

امانی ادامه داد: باید در کمترین زمان، خدمات رسانی مناسب را برای جابجایی زائران ارائه دهیم تا شاهد هیچ مشکلی در بحث تردد زائران نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین