مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:402023-08-19سياسي

10 هزار جلد گذرنامه اربعین در اردبیل صادر شده است


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در 10 روز اخیر بیش از 10 هزار جلد گذرنامه در استان اردبیل برای زائران اربعین حسینی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جواد تقوی عصر شنبه در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی در اردبیل اظهار کرد: در 10 روز گذشته با تلاش همکاران ما صدور گذرنامه های زائران اربعین حسینی با تلاشی مضاعف در حال انجام است و ما سعی می کنیم با سرعت گذرنامه ها را صادر و تحویل متقاضیان دهیم.

وی از هموطنان به ویژه زائران اربعین حسینی خواست تا فرآیند درخواست برای صدور گذرنامه زیارتی اربعین حسینی را به روزهای پایانی موکول نکنند بلکه از هم اکنون به فکر دریافت و یا تمدید گذرنامه باشند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل سه روش مراجعه حضوری برای دریافت گذرنامه و مراجعه به پلیس 10+ را یادآور شد و تصریح کرد: در کنار این روش ها، بهترین روش اقدام زائران در بستر الکترونیکی است تا از طریق نرم افزار پلیس من به شکل اینترنتی امکان ثبت نام و صدور گذرنامه فراهم آید.

تقوی افزود: افرادی که گذرنامه آنها در سال 1400 به اتمام رسیده، فرصت دارند تا 6 ماه گذرنامه خود را تمدید و به سفر اربعین رفته و پس از بازگشت برای دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار جلد گذرنامه اربعین در اردبیل صادر شده است

10 هزار جلد گذرنامه اربعین در اردبیل صادر شده است