مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:052023-07-30سياسي

نذر جالب بانوی خیاط به نیت امام حسین(ع)!


بانوان پارچه به دست وارد غرفه می شوند و اندازه می دهند، یک غرفه کوچک که موکب نام گرفته و با داربست ایجاد شده در داخل آن یک میز و مادر دختری که روی صندلی نشسته اند و مادر متر و قیچی خیاطی و فرزندش یک خودکار و یک بسته قبض به دست دارد که چند برگی بیشتر از آن نمانده است.

- گروه گزارش استانهای خبرگزاری فارس_ سمیه جعفری، بانوان پارچه به دست وارد غرفه می شوند و اندازه می دهند، یک غرفه کوچک که موکب نام گرفته و با داربست ایجاد شده در داخل آن یک میز و مادر دختری که روی صندلی نشسته اند و مادر متر و قیچی خیاطی و فرزندش یک خودکار و یک بسته قبض به دست دارد که چند برگی بیشتر از آن نمانده است.

ته غرفه کوچک که با بنر محصور شده و کف پوش آن سنگ ریزه است، بنری مزین به عکس شهید حججی نصب شده و جلوتر از آن یک چرخ خیاطی ساده و قدیمی قرار گرفته و خود نمایی می کند.

بر عکس موکب های همسایه که برای کودکان و دیگری که در آن عزاداران حسینیه عاشقان ثارالله زنجان گلوی خود را با شربت آبلیمو تازه می کنند، خلوت به نظر می رسد و هر از چند گاهی بانویی با پارچه ای وارد غرفه می شود و اندازه می دهد.

خود را فاطمه مهاجری متولد 1355 می کند و می گوید عاشق خیاطی بودم، بنابراین خیلی زود یاد گرفتم از 17 سالگی خیاطی می کنم و به این کار علاقه دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر جالب بانوی خیاط به نیت امام حسین(ع)!

نذر جالب بانوی خیاط به نیت امام حسین(ع)!