مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-18ورزشي

آذربایجان غربی پایتخت والیبال آسیا است


والیبال ورزش اول این استان بوده و آذربایجان غربی به عنوان پایتخت والیبال آسیا مشهور است و امیدوارم میزبان خوبی برای مهمانان باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصادق معتمدیان پنجشنبه شب در جلسه هماهنگی کمیته کنترل و اجرایی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، ضمن قدردانی از اعطای میزبانی این مسابقات به شهر ارومیه، افزود: آذربایجان غربی و ارومیه، رنگین کمان اقوام و ادیان بوده و ترکیب متنوعی از لحاظ قومیتی دارند.

وی همچنین با ابراز امیدواری برای ثبت خاطره ای شیرین از حضور میهمانان داخلی و خارجی در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان غربی و به ویژه شهر ارومیه بسیار به والیبال علاقمند بوده و والیبال در این استان 120 سال سابقه دارد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اکثر کاپیتان های والیبال ایران از این استان بوده و در دوره های مختلف پنجاه درصد ترکیب تیم ملی والیبال متعلق به ارومیه بوده است، افزود: کسب افتخارات متعدد والیبال آذربایجان غربی در رده های سنی زیر 16، 19 و 21 سال، نشان از ظرفیت خوب والیبال این استان دارد.

از نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی به حوزه ورزش قدردانی می کنم رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه ضمن تشکر از مسئولان ورزش آذربایجان غربی، گفت: از تلاش و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی پایتخت والیبال آسیا است

آذربایجان غربی پایتخت والیبال آسیا است