مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-10سياسي

36 نفر در نهاوند برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند


از مجموع پیش ثبت نام کاندیدا برای انتخابات مجلس از زمان آغاز مهلت ثبت نام تا این لحظه 5 نفر خانم و 31 نفر مرد ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضرغام احمدوند پنجشنبه در جمع خبرنگاران نهاوند به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه در حوزه رسانه و اطلاع رسانی خبرنگاران نهاوند در استان همیشه پیشتاز بوده اند؛ افزود: از رسانه های نهاوند تاکنون دغدغه شخصی ندیده ایم و هر چه بوده تعامل با دستگاه ها برای مردم بوده است.

وی ادامه داد: مسیر اخلاق، ادب و صداقت و دلسوزی، مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توأم با شهامت و حرکت در مسیر ارزش ها باید اولویت کار خبرنگاران باشد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و انتقادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود.

احمدوند در ادامه صحبت های خود، به امید آفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی و جهاد تبیین به عنوان یکی از رسالت های مهم امروز جامعه، خبرنگاری و تولید محتوا متناسب با فرهنگ آداب و رسوم و شرایط شهرستان یکی از کارکردهای خبرنگاران و اهالی قلم شهرستان اشاره کرد و عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه را در جریان همه بحران ها و مشکلات شهرستان شایسته تقدیر دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 نفر در نهاوند برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند

36 نفر در نهاوند برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند