مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-13اجتماعي

محیط زیست مهم ترین عامل مهاجرت از خوزستان است


رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در حوزه مهاجرت کار پژوهشی انجام شده و بر اساس مطالعه صورت گرفته مهم ترین عامل را مسئله زیست محیطی دانستند واین یک تلنگر در استان است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمد اراضی جلالی رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به مسئله مهاجرت در استان خوزستان گفت: در حوزه مهاجرت کار پژوهشی انجام شده و بر اساس مطالعه صورت گرفته مهم ترین عامل را مسئله زیست محیطی دانستند واین یک تلنگر در استان است در نتیجه باید پارک علم و فناوری سیاست گذاری و برنامه ریزی خود را به سمت مدیریت های آلودگی های زیست محیطی، ریز گردها، آلاینده های شیمیایی صنایع قرار دهیم.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: استان خوزستان قبل از اینکه نفتی باشد یک استان کشاورزی است و باید توسعه کشاورزی را در اولویت قرار دهیم، در حوزه کشاورزی از تعداد 400 شرکت فناور و دانش بنیان، 50 شرکت مستقیما و تعداد زیادی غیر مستقیم و چون هوشمندی سازی کشاورزی شرکت های حوزه IT نیز فعال هستند، به طور کلی شرکت های بسیار فعالی در این حوزه داریم.

   راضی جلالی درخصوص چالش ها و مشکلات شهر با ورود شرکت های دانش بنیان واقعی در حالی که متقاضی کار و پروژه سازمان ها و صنایع هستند ادامه داد؛ از آنجا که فناوری یک فرهنگ و باور است و اگر فناوری وارد حوزه کاری بشود بهره ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست مهم ترین عامل مهاجرت از خوزستان است

محیط زیست مهم ترین عامل مهاجرت از خوزستان است