مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 08:002023-07-27بين الملل

در عملیات مرصاد چه گذشت؟


پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران، عراق را در بن بست سیاسی و نظامی قرار داد و بر گروه ها و عناصر معاند نیز شوک شدیدی وارد کرد.

در این میان، منافقین تنها گروهی که همه حیثیت و هستی خود را در گرو جنگ نهاده بودند، - پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران، عراق را در بن بست سیاسی و نظامی قرار داد و بر گروه ها و عناصر معاند نیز شوک شدیدی وارد کرد.

در این میان، منافقین تنها گروهی که همه حیثیت و هستی خود را در گرو جنگ نهاده بودند، برای خروج از بن بست، توطئه ای که مأموریت اجرای آن را به عهده داشتند به مرحله اجرا درآوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرداد سال 1367، کاروان متجاوز منافقین در یک اقدام هماهنگ به سرکردگی آمریکای جنایتکار و پشتیبانی ارتش بعث عراق، سرمست و غرق در غرور و غفلت با حمایت های همه جانبه رسانه های غربی و صهیونیستی و مزدوران داخلی در یک تجاوز آشکار به سرزمین پاک و مقدس ایران حمله ور شدند.

این منافقین سیاه دل، به خیال واهی خویش و یک تصور واهی و خیال پردازانه گمان می کردند که ظرف 48 ساعت ایران اسلامی تسلیم نقشه شیطانی آنان خواهد شد.

نیروهای غفلت زده نفاق، ابرهه وار و مغرورانه به پیش می آمدند که ناگاه رزمندگان اسلام با قدرتی خورشیدگونه از زمین و هوا یورش برق آسای سهمگین خود را آغاز و خواب خوش منافقین متجاوز را برهم زدند و ظرف کمتر از چهار ساعت آن چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عملیات مرصاد چه گذشت؟

در عملیات مرصاد چه گذشت؟