مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-24سياسي

انتصابات را براساس آیات قرآن، سخنان ائمه(ع) و مقام معظم رهبری انجام دهید


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جناب شهردار می دانیم فشارهای زیادی در حوزه انتصابات بر شما وارد می شود اما صرفا شاخص های عنوان شده در آیات، - انتصابات را براساس آیات قرآن، سخنان ائمه(ع) و مقام معظم رهبری انجام دهید ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جناب شهردار می دانیم فشارهای زیادی در حوزه انتصابات بر شما وارد می شود اما صرفا شاخص های عنوان شده در آیات، روایات، سخنان ائمه(ع) و مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهید تا رستگار شوید.

حمید ضمیری امروز 2 مردادماه، در نطق پیش از دستور هشتادوپنجمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: جناب شهردار انتظار مردم، اصحاب رسانه و اعضای شورای شهر از شما کار، تلاش و خدمت است.

وی افزود: یکی از عوامل اصلی تحقق این امر مدیران زیرمجموعه شما هستند و اصلی که در هر سیستمی نیاز و ضرورت بوده، ثبات مدیریتی است؛ بنابراین اگر شما بنا به تشخیص خود قصد تغییرات مدیریتی دارید، با رعایت ملاحظات لازم در این امر تسریع کنید و سیستم مدیریت شهرداری را با سرعت به ثبات برسانید.

ضمیری با اشاره به اینکه آنچه در انتصابات ضروری است، رعایت شرایط لازم در کلام خدا، امام معصوم(ع) و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: سه شاخص از نظر مقام معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات را براساس آیات قرآن، سخنان ائمه(ع) و مقام معظم رهبری انجام دهید

انتصابات را براساس آیات قرآن، سخنان ائمه(ع) و مقام معظم رهبری انجام دهید